Ako zmenila pandémia nákupné zvyky Slovákov?
Pandémia Covid19 vyhnala ľudí, ktorí potrebovali nakúpiť aj v čase zatvorených obchodov, do online priestoru.
Podnikateľ vždy hľadá zmenu, reaguje na ňu a transferuje ju do príležitosti. - Peter F. Drucker
Uvažujete nad rozšírením poľa svojej pôsobnosti alebo od samého začiatku svojho plánu uvažujete nad rozšírením svojho e-shopu do zahraničia, postaráme sa aj o jazykové mutácie web stránky, ktoré s týmto procesom súvisia. Slovensko, Česká republika, Maďarsko či Rumunsko - to všetko sú krajiny, v ktorých sa váš obchod môže stať úspešným a profitujúcim.
Obchodné podmienky pre jednotlivé krajiny, GPDR - nová povinnosť pre každé eshopy, porovnávače cien, implementácia platobných brán.
Analýza kľúčových slov SEO je náročný proces, ktorý úspešne zvláda len malé percento obchodníkov, ktorí sa už na trhu pohybujú.
Google reklamy (adscene, google adwords, google nákupy). Sociálné siete
Pandémia Covid19 vyhnala ľudí, ktorí potrebovali nakúpiť aj v čase zatvorených obchodov, do online priestoru.
Expanzia eshopu na nové trhy sa môže zdať neuchopiteľná, náročná či plná nástrah. Aj keď vyvoláva takéto pocity, šance na zvýšenie predajov, rozšírenie zákazníckej základne a možný vysoký nárast vášho podnikania určite stoja za to.
Termín sa používa najmä v slovnom spojení responzívný web, či webový dizajn, kedy značí webovú stránku, ktorá sa svojím vzhľadom prispôsobuje zariadeniu, na ktorom je prehliadané.