Ako zmenila pandémia nákupné zvyky Slovákov?
Pandémia Covid19 vyhnala ľudí, ktorí potrebovali nakúpiť aj v čase zatvorených obchodov, do online priestoru.
Pandémia Covid19 vyhnala ľudí, ktorí potrebovali nakúpiť aj v čase zatvorených obchodov, do online priestoru.
Expanzia eshopu na nové trhy sa môže zdať neuchopiteľná, náročná či plná nástrah. Aj keď vyvoláva takéto pocity, šance na zvýšenie predajov, rozšírenie zákazníckej základne a možný vysoký nárast vášho podnikania určite stoja za to.
Termín sa používa najmä v slovnom spojení responzívný web, či webový dizajn, kedy značí webovú stránku, ktorá sa svojím vzhľadom prispôsobuje zariadeniu, na ktorom je prehliadané.
V dnešnom blogu si predstavíme službu od Googla, ktorá je ešte pomerne nová na Slovensku.
Využite rýchle a okamžité platby online, prostredníctvom platobnej karty.
Facebook je jeden z najdôležitejších a najúčinnejších propagačných prostriedkov na trhu.